top of page

Blog

Zielona zupa z pulpecikami

Przepis zmodyfikowałam nieco od docelowego, dodałam trochę innych warzyw i przede wszystkim nie blendowałam zupy. W mojej opinii ta wersja okazała się smaczniejsza niż krem:)

Składniki do zup daję często na oko.

Zupa:

- około pół paczki szpinaku

- mały brokuł

- 2 marchewki

- por

- garść roszponki

- brukselka (garstka)

- 2 ziemniaki

Warzywa pokroiłam i zalałam wodą, tak aby je przykryła, gotowałam do miękkości, przyprawiłam solą i pieprzem.

Pulpety:

- mięso wieprzowo - wołowe

- olej rzepakowy

- pieczarki

- sól, pieprz, kurkuma

- świeża bazylia

Świeżą bazylię posiekałam. Dodałam do mięsa. Mięso doprawiłam. Uformowałam malutkie pulpeciki i podsmażyłam na oleju. Po czasie dodałam pieczarki pokrojone w plastry i poddusiłam z mięsem

Podanie:

Zupę nalałam do talerzy i dodałam na wierzch pulpeciki z pieczarkami.

Polecam!


Featured Posts
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Archive
Follow Me
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page